Thursday, January 20, 2011

Две дини под една мишница - може ли?

Ако ме следите редовно, сигурно вече сте наясно, че аз много обичам народните мъдрости. Една много любима народна поговорка гласи: "Не можеш да носиш две дини под една мишница!".
Досега значението на тази абстрактна концепция се свързваше с ограничената работоспособност на индивида, но с появата на социо-културния феномен, наречен поп-фолк, въпросната мъдрост ни открива една нова гледна точка. Тази гледна точка разглежда неумението да се носят две дини под една мишница по чисто физиологични причини.



Както виждате, майката Природа е разпоредила под всяка мишница да има само по една диня. Всичко друго би било скверно, научна фантастика и би се отнесло само към филма "Зов За Завръщане". Но дори там е спорен въпроса, дали третата диня изобщо има отношение към мишницата.

Впрочем в процес на разработка съм на още един фундаментален труд, но проучванията са много изморителни. С нищо не можете да ми помогнете, исках просто да се оплача.





6 comments:

  1. Сутиени от дини? Брей, това е доста идейно, рециклирането е бъдещето! Сега вече знам за какво как да ползвам обелка от банан! :P :D

    2 дини под мишниците и една между краката! Баси революцията, кой е силният пол сега? :)

    ReplyDelete
  2. Ах, да, "Зов за завръщане" и светата тро(ц)ица! :D
    Заради този филм, си съставих грешна представа за физиологията на жените. Но пък ми харесваше! :D

    А аз сега какво да правя като ми се яде диня? :D

    ReplyDelete
  3. Ламоте, ако обелката е с дръжката напред, това би добавило допълнителни 4-5 сантиметра. Тази идея не е за подценяване! :D

    Ностро, има толкова образователни филми, разкриващи всички аспекти от женската анатомия, ти от ЗЗЗ ще си съставяш представите. Бива ли така?

    ReplyDelete
  4. Ама ти какво сега, аз се майтапех. Да не искаш да кажеш, че образеца в ЗЗЗ е бил частен случай!? Нечувано! Остава и да се окаже че мъжете нямат по дефолт лепнат сиамски близнак за стомаха, тогава направо да тръгвам да си търся цирк. :D

    ReplyDelete
  5. Сега до края на вечерта три цици ще са ми се кандилкат пред очите, заради теб!
    Бива ли така, Лу?
    :)

    ReplyDelete
  6. Put a black hole in one of the armpits.
    OMG Wallhack! :D

    ReplyDelete