Sunday, October 23, 2011

Born today - 23.10

Днес е последен ден от едномесечната ретроспективна рубрика. Някъде след 10-я ден взе да ми писва, на вас сигурно след 2-я, но го приех като изпитание на волята.

Днешните рожденици са Бай ви Пеле и Майкъл Крайтън.
За Пеле не знам много, освен, че е легендарен футболист, черен е и е от Бразилия.

С Майкъл Крайтън се запознах, когато в 5-и клас от училище ми подариха "Щамът Андромеда" като награда в някакъв конкурс по рисуване.

"През 1960 г. завършва училище и постъпва в Харвард с намерението да учи за писател. Но стилът му непрекъснато е предизвиквал забележки от професорите и оценките му винаги били много ниски. Той предположил, че проблема със стила не е в него, а в преподавателите и им пробутал като своя разработка едно есе на Джордж Оруел. Професорът поставил на Оруел оценка три плюс и Майкъл окончателно се убедил, че Харвардските мерки не са за него."

Suckers. :D

5 comments:

  1. еее, ама защо :(

    ако толкова те затормозява, пиши седмичен или месечен пост, в който да изваждаш 5-10 открояващи се рожденика за предстоящия месец (или зодиак сякаш по-добре), като вадиш ей такива малко известни факти, като този за Крайтън (и на мен първата ми негова книга беше Щамът).

    Въпрос с повишена трудност - грешно ли е да се каже, че Майкъл Джексън е бил черен приживе? :D

    ReplyDelete
  2. Май ме мързи да се занимавам с другите зодии. :P
    Всъщност истината е, че ме затормозява, поради наличието на други, по-приоритетни дейности, т.е. няма време за всичко. Може ти да се хванеш, ако ти е мерак. :D

    Колкото до MJ - не, не е грешно. Бил е черен, бил е и бял. :D

    ReplyDelete
  3. Сега не е честно така :(( Останалите рожденици от останалите дни знаеш ли как ще ти се разсърдят :( Никак не е справедливо към тях :/
    Искаме още, искаме още ! :)

    ReplyDelete
  4. Лу, тук няма ли да раздвижиш малко? :)))
    Готова съм и на подкупи! :P

    ReplyDelete
  5. Абе ще ми се, ама 1) не съм много вдъхновена и 2) страдам от липса на време. Като се затопли още малко, всички тръгнат по морета и изпадна в работна безтегловност, може и да драсна нещо. :) Ей, хубаво е, че се отби. :)))

    ReplyDelete