Monday, June 7, 2010

Тия дни...

Не става кой знае какво, но дългоочакваният ми следващ фундаментален труд все още не е готов (баш като игра на Близард), а и имам порив на социалност, така че ще споделя с вас.

В петък посетих Sofia Design Week. Охраната на входа ми поиска лична карта, за което искрено му благодарих. Иначе вътре беше пълно с the cool people ™. Холандците се познаваха по това, че са 1 главa над всички други.
Бирата беше скъпа, изложените творби (вероятно на разни хора от Академията) бяха жалка картинка... Смешна работа. Предполагам следващите дни е били по-силни, но този определено не беше.

Това, ако не се лъжа, съм аз. Доста детайлно, а? :)

Друго... Правиха ми психо-тест във връзка с една нова работа. По принцип това не ме смущава, но има неща, които все още ме притесняват. Това са тълкуванията на въпросите и евентуалните противоречия.

Примерен въпрос: Смятате ли се за жизнерадостен човек?
Да, по принцип, когато съм сред хора съм позитивен и усмихнат човек.

Примерен въпрос: Предпочитате ли да четете пред това да се виждате с хора?
Чини ми се, че да. Това ме прави интроверт и асоциална, нали? Това обаче не значи, че не съм весел човек, просто защото не обичам да се виждам с хора. Сигурна съм обаче, че отговора ми ще наклони везните в тази насока.

Има разни капани, за да те хванат в лъжа. Като оня въпрос за митницата...

Примерен въпрос: Ако сте абсолютно сигурни, че няма да ви проверят на митницата, бихте ли декларирали всичко?
Номера е да кажеш не, щото това е нормалното, нали. Но да си представим, че има честни хора, които вярват в някакви идеали и биха си декларирали всичко, за идеята. Така, както аз си дупча билетчета по нощите, заради идеята, въпреки да знам, че никой няма да ме проверява. Хората могат да си кажат истината, макар и болни идеалисти, НО ще ги обвинят в лъжа.

Имаше и разни други неща, върху които не съм мислила много, обаче.
Изобщо тия хора как я мислят тая работа? От няколко листа с тестове ще разберат що за човек стои срещу тях. Вместо да се отделиш време да си поприказваш с човека, на кафе да идете ако щете, да му видиш погледа, стойката, излъчването, да му чуеш гласа... тестове с въпроси дали някога сте искали да умрете или дали сте крали копчета и фибички. Разбира се, на всеки му се е искало да умре в даден момент от живота си, въпреки да не е било заради кражбата на копчета и фибички.

Ай ще им се невиди и учените тикви...

5 comments:

  1. :D ... Това с тестовете е наистина много особена работа, още почеве, че същите тези тестове, колкото и да са плод на изводите от дългогодишни трудове, сглобката им често се прави от един-единствен тип, който, оценявайки единичното, стига до глобални изводи, от които резултатът може да е, че си някакъв особен Франкенщайн на психично ниво.

    А на снимката те познах по очилата... :D

    ReplyDelete
  2. крадях мамка му. не копчета и фибички, дискове и книги крадях. колко книги съм си откраднал, а това ако човек обича да чете книги - по голям кеф от това да си четеш откраднатата книга няма. веднъж ме хванаха в един магазин да крада някакъв диск и ме спука от бой магазинера. сигурно съм бил на 15-16 някъде. ужасно, ужасно се засрамих и поисках пари от наш'те и ходих и си го купих тоя диск след това.

    иначе си изхвърлих абсолютно всичките дискове години по-късно като се местех от квартира в квартира, имах всичко на мп3 и реших че само място заемат.

    не ме е яд, може би само за една компилация на нирвана, такава фалшива, с червено-оранжева обложка. беше ми подарък

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=XsEh1yNw2gQ video related

    ReplyDelete
  4. Nostromo, съгласна съм.
    Иначе не знам как видя, че съм си вдигнала очилата на косата, но браво. :D

    RC, благодаря за котката. :) Връщам с това: http://www.youtube.com/watch?v=AAfpq6EPKck

    ReplyDelete
  5. i can has cheezburger, i can has your soul xqxqxqxq

    mnogo dobre! :D

    ReplyDelete